Spørgsmål og svar om re:member reward
Her finder du de mest populære spørgsmål omkring fordelsprogrammet re:member reward som indgår i dit re:member Mastercard.

Generelle spørgsmål
Kun rabatkoder, som du finder på reward siderne, er gyldige i kombination med reward rabatten.
Hvis du bruger rabatkoder, som du finder på andre hjemmesider, i e-mails, via mobil, reklamer eller andre kanaler, er der risiko for at reward rabatten ikke udbetales. Årsagen er, at reward rabatten består af salgsprovision, som vi modtager fra butikker, som er med i reward programmet.
For at provisionen kan udbetales, er det kun tilladt at bruge rabatkoder, som er godkendt af butikkerne. Disse rabatkoder vil du altid kunne finde på re:member reward.
Efterlysning af varer eller reklamation på modtaget varer skal ske via butikken, hvor du har handlet.
Hvis du oplever, at butikker hos re:member reward optræder useriøst eller ikke reagerer, ser vi gerne, at du rapporterer dette til os, så vi kan vurdere, om de skal fjernes fra programmet. Kontakt os gerne her.
re:member reward fungerer som udgangspunkt for alle browsers som tillader og anvender cookies.
For at vi kan sikre, at du ejer et re:member Mastercard og har været logget ind, er cookies obligatoriske for at vi kan spore dine køb. Det er derfor ikke muligt at anvende en browser, hvor cookies er deaktiveret.
Du skal logge ind med det postnummer, som står registreret i folkeregisteret. Dette opdaterer vi 2 gange om måneden.
Hvis det ikke fungerer med dit nye postnummer, kan det være, at vi ikke har modtaget en opdateret liste endnu. Test i så fald gerne om dit gamle postnummer virker i mellemtiden.
Ja, selvom du bor i udlandet kan du stadig benytte reward.
Når du logger på skal du benytte dit udenlandske postnummer. Hvis det indeholder mere end fire tal eller tegn, skal du kun skrive de fire første tal eller tegn.
Alle gyldige re:member Mastercard skal have adgang til re:member reward.
Hvis du har problemer med at logge ind og får fejlmeddelelsen "Log ind mislykkedes", kan der være flere årsager til dette.
Prøv disse trin, hvis du får fejlmeddelelsen:
- Prøv at indtaste kortets 4 sidste cifre igen - det kan være, at du har tastet forkert.
- Er du flyttet eller fået et nyt re:member Mastercard?
Husk, at bruge oplysningerne fra dit nye kort eller prøv gerne at indtaste dit gamle postnummer, da der kan gå lidt tid, før vi modtager opdaterede lister fra folkeregisteret. - Har du klikket "I'm not a robot"? Det er vigtigt, at dette felt bliver markeret, for at du kan logge ind. Her vil du blive bedt om at markere specifikke elementer på billederne - i dette tilfælde "motorcykler". Dette trin er med til at sikre, at re:member reward tjenesten ikke bliver misbrugt.
I sjældne tilfælde kan der også være tekniske problemer med vores systemer, som kan have en påvirkning på re:member reward tjenesten. Hvis dette er tilfældet, så prøv venligst at logge ind igen senere.
Hvis du fortsat ikke får adgang, skal du være velkommen til at kontakte vores kundeservice.
Hvis der er et link til en netbutik på re:member reward som ikke fungerer, så kontakt os venligst. Vi vil undersøge sagen nærmere og sørge for, at fejlen bliver rettet hurtigst muligt.
Hvis du ønsker at opnå rabat fra butikken, så er det vigtigt at du afventer med at foretage et køb fra den, da det er nødvendigt at navigere via re:member reward for at opnå rabat.
Hvis du får en fejlmeddelelse om, at browserens funktion for cookies er deaktiveret, kan du prøve at åbne et nyt vindue.
Nogle gange kan brugen af faner i browseren føre til, at cookies ikke fungerer.
Hvis du er i tvivl, om din browser tillader cookies, kan du herunder se, hvordan du aktiverer dette for de mest populære browsers:
Google Chrome
Fjern og tillad cookies i Chrome.
Opera
Fjern og tillad cookies i Opera.
Mozilla Firefox
Tillad cookies i Mozilla Firefox.
Fjern cookies i Mozilla Firefox.
Safari
Tillad cookies i Safari.
Hvad er re:member reward?
Når du handler med dit re:member MasterCard i de butikker, som er en del af re:member reward, får vi en provision fra butikken, som du handler i. Den sum, som vi får fra butikken, giver vi tilbage til dig.
Vi bruger cookies, også kaldet "in session tracking" for at kunne spore hvert køb. Dette gør, at det er vigtigt at kontrollere, at din webbrowser ikke blokerer cookies for at få kompensation for køb via re:member reward. Det er også vigtigt at ryde cookies historik i webbrowseren med jævne mellemrum for, at rabatbeløb bliver registeret på den rigtige måde. Læs mere om "cookies" her.
Det er vigtigt, at du logger ind på reward siderne og klikker på knappen "Til butik", for at få reward rabatten. Hvis du ikke går ind på reward siderne, vil reward rabatten ikke registreres på din konto.
Det er ikke nødvendigt at tilmelde sig re:member reward for at få reward rabat.
Du kan hurtigt og nemt logge ind på reward ved at indtaste de 4 sidste cifre på dit re:member Mastercard, din fødselsdato samt dit postnummer.
Herefter har du fri adgang til over 140 butikker i rewardprogrammet delt ud over flere forskellige brancher.
Ja, for at få adgang til re:member reward og få reward rabat på dine køb, er det nødvendigt, at du betaler med dit re:member Mastercard.
Dette er ikke en fejl. Reward rabatten bliver ikke trukket fra i butikken - den trækkes fra på din re:member faktura.
Nej. Du må gå tilbage til re:member reward og vælge den anden butik for at sikre, at du får rabat fra denne butik også.
Hvis du er i tvivl, om din browser tillader cookies, kan du herunder se, hvordan du aktiverer dette for de mest populære browsers:
Google Chrome
Fjern og tillad cookies i Chrome.
Opera
Fjern og tillad cookies i Opera.
Mozilla Firefox
Tillad cookies i Mozilla Firefox.
Fjern cookies i Mozilla Firefox.
Safari
Tillad cookies i Safari.
Hvordan får jeg rabat?
Du får reward rabat ved at handle hos de netbutikker, som indgår som en del af re:member reward fordelsprogrammet.
Du finder butikkerne her. Her har du mulighed for at vælge butik ud fra kategori eller søge efter en specifik butik i søgefeltet.
Når du er logget ind og klikker "Til butik", bliver du videresendt til netbutikken, hvor du kan handle som du plejer. Vær opmærksom på, at din optjente rabat ikke vil fremgå i indkøbskurven hos netbutikken, når du handler. Det kan tage nogle dage, inden rabatbeløbet bliver registreret og er synligt i netbanken.
Husk, at du må betale med dit re:member Mastercard for at få rabat.
Ja, re:member reward rabatten kan kombineres med netbutikkernes egne kampagner eller udsalg.
Husk, at reward rabatten ikke vises i netbutikkens indkøbskurv. Dette vil være synligt i netbanken eller på din næste faktura.
Nej, reward rabatten gælder kun på prisen af selve varen og ikke moms, fragt eller øvrige håndteringsomkostninger.
Du kan se oversigt over alle transaktioner og rabatter i re:member Netbank. Rabatter vil altid registreres nogle dage efter selve købet (7 dage), så i nogle tilfælde vil rabatten ikke blive trukket før næste faktura. Vi gør opmærksom på, at du ikke får rabat på moms, fragt eller øvrige håndteringsomkostninger.
Hvis du har handlet gennem re:member reward men ikke fået reward rabat, kan dette skyldes at vi ikke har modtaget rabatinformationen endnu eller at du har blokeret cookies i din browser.
Behandling af rabat
Når du foretager et køb gennem re:member reward, modtager vi rabatinformationerne efterfølgende fra netbutikken. Der kan derfor gå lidt tid (op til 7 dage), før du kan se rabatten i netbanken. Det kan derfor hænde, at rabatten først bliver fratrukket på næste faktura.
Blokeret cookies
Hvis du er blevet faktureret for købsbeløbet og ikke har fået rabatbeløbet, kan det være, at du har blokeret for "cookies" i browseren. For mere information om "cookies", kan du læse mere her: Indstillinger Cookies.
Hvis du ikke finder den nøjagtige information, som du leder efter, tag da kontakt med vores kundeservice her. Vær omhyggelig med at tage alle oplysninger med, fordi dette øger sandsynligheden for at vi hurtigere kan finde din manglende rabat. Oplysninger som sendes ind til vores support:
- Butik (der du handler eller registrerer dig)
- Navn (som du oplyste ved gennemførsel af købet)
- Adresse/e-mail adresse (som du oplyste ved gennemførsel af købet)
- Dato for køb/kampagne
- Varenavn/kampagnenavn/ordrenummer
- Beløb (Totalsum eksklusiv fragt og eventuelle afgifter)
Bemærk, at manuel overførsel af reward rabat kun er muligt på køb, som ikke er ældre end 3 måneder gamle.
Hvis du har handlet i en netbutik, hvor købet er foretaget og trukket i udenlandsk valuta, vil dette blive vist i danske kroner på din faktura. Rabatter bliver beregnet på et lidt senere tidspunkt end selve købet og, beløbet kan derfor variere.
Valutakurser svinger hele tiden, og kurser vil derfor altid være lidt forskellige på de to beløb. Forskellen vil selvsagt kunne svinge begge veje.
Tjek altid om din rabat er blevet registeret automatisk under "Mine transaktioner", når du er logget ind på re:member reward.
Du kan også se, om din reward rabat er blevet registeret i netbanken her.
Vi vil gøre dig opmærskom på, at vi desværre ikke overfører rabatter manuelt som er mere end 3 måneder gamle.
re:member er et registreret brand af Entercard Group AB, Sverige.
Entercard Danmark
Postboks 89
2770 Kastrup
Entercard Danmark filial af Entercard Group AB, Sverige (CVR-nr 38722557)